S.T.A.L.K.E.R. 2 dostal nový trailer. Podívejte se na první záběry z hraní
Jednou z největších her, jejíhož vydání se v průběhu příštího roku dočkáme, bude bez pochyb S.T.A.L.K.E.R. 2. Přípravy přímého pokračování trilogie, jejíž první díl vyšel po mnohaletém vývoji již v roce 2007 se tak po celé řadě komplikací, způsobených odchody a příchody vývojového týmu zdá se konečně blíží do zdárného konce.
S.T.A.L.K.E.R. 2 byl původně oznámen již v roce 2010, tedy rok po vydání třetího dílu série s podtitulem Call of Pripyat. Hra samotná měla být podle plánů tvůrců kompletně dokončena do roku 2012, zákulisní problémy ve studiu GSC Game World však měly ve výsledku za následek, že se celý projekt uložil na delší čas k ledu a obnoven byl až v roce 2018.
Nyní již není žádným tajemstvím, že hra poběží na technologii Unreal Engine čtvrté generace. To, jak by měla vypadat v pohybu, jsme však až dosud nevěděli. Všechna videa, která podobu obnoveného titulu představila světu, byla sice vytvořena pomocí zmíněného enginu, jak však sami tvůrci upozornili, prezentovaná úroveň grafiky nebyla ta, která by se do finální hry musela nutně dostat.
Dnes zveřejněný nový trailer, který má necelou minutu, vůbec poprvé obsahuje záběry přímo z hraní této s napětím očekávané novinky a dává nám alespoň malou šanci prohlédnout si, jak by S.T.A.L.K.E.R. 2 mohl ve výsledku skutečně vypadat.
S.T.A.L.K.E.R. 2 podobně jako předchozí díly série nabídne otevřený svět plný mutantů, radiace a dalších nebezpečí, s nimiž se budeme muset vypořádat. Příběh by měl být nelineární a s několika možnými závěry, závisejícími striktně na jednání hráče. Dalším lákadlem má být velmi snadná tvorba modifikací, což by životnost celého titulu mohlo ještě výrazně prodloužit.
Komentujte