Servery Call of Duty: WW2 nevydržely nápor hráčů. Hlásí error 103295
Dlouho očekávané spuštění online serverů pro Call of Duty: WW2 bohužel nevyšlo podle plánů. Přestože probíhalo na etapy, kdy se jako první připojily Austrálie a Nový Zéland, aby o několik hodin později následovala Severní Amerika a Evropa, servery nápor stejně nevydržely.
Problémy se objevily zhruba ve chvíli, kdy se začaly připojovat hráči ze Spojených států amerických a Kanady. Hrdlo serverů bylo příliš úzké a většině se začala objevovat chybová hláška číslo 103295.
Řešením je vyčkat
Společnost Activision zatím s řešením problému nepřišla. Uvedla však, že o něm ví a pracuje na jeho nápravě. Pravděpodobně ale akorát doufá, že se nápor hráčů poněkud rozptýlí, což by samo o sobě mohlo pomoct.
Nečekané ale problémy Call of Duty: WW2 nejsou. Řada hráčů na východním pobřeží USA čekala až do půlnoci (5:00 středoevropského času), aby si hru mohla vyzkoušet. Do toho už se ale začali probouzet i Evropané a na serverech se střetli.
Komentujte