Skull & Bones bude svůj příběh vyprávět roky
Na to, že je Skull & Bones vlastně vedlejším produktem, který vznikl z oblíbené kratochvíle sesterské série Assassin’s Creed, tedy námořních bitev, plány s ním má vydavatel Ubisoft velké.
Skull & Bones bude multiplayerovým titulem, ve kterém si užijete námořních bitev proti dalším hráčům. Přesto nemíní rezignovat na příběh, ba právě naopak – ten bude silnou složkou celého zážitku. Ubisoft plánuje dokonce příběhovou kampaň, která bude propojena s multiplayerem a potáhne se “řadu měsíců a dokonce let” namísto obligátních deseti dvaceti hodin.
Kreativní ředitel Justin Farren upřesnil, že si hráči ve společném světě (“Shared World”) mohou psát vlastní příběh, do kterého budou neustále přidávány další příběhové elementy. Každý tak zažije svůj vlastní příběh.
“Chceme vytvořit systém, který nám umožní vyprávět příběh měsíc od měsíce a rok od roku. Když jste PvP hráč, měli byste mít i tak pocit, že jste odehráli příběhovou kampaň. Když jste PvE hráči, budete chtít být hlavními postavami příběhu,” říká Farren.
Vše bude propojené
Hráči budou v průběhu svých příběhů společně měnit svět Skull & Bones, podobně jako to známe z MMO a jejich perzistentních světů. Také zde jsou příběh a spoluhráči propojení. Posádka, lodě, skrýše a zásoby jsou pak červenou linkou, která se line všemi módy. Samostatnou singleplayerovou kampaň však hra mít nebude, vše sází na koncept Live Service.
“Singleplayer je spojen s multiplayerem, takže příběh je součástí všeho, co děláte. Od chvíle, kdy si vytvoříte vztah k posádce po porážku prvního nepřítele, postavení prvního lágru – všechny tyhle věci jsou propojené se všemi módy.”
Justin Farren srovnává zážitek s tím, co hráči zprostředkují, když streamují hru. Všichni hráči budou mít jedinečné zážitky, které však budou spojeny se světem, ve kterém najdete historické piráty a další dějinami inspirované postavy. V případě příběhu s takovými možnostmi by byla lineární kampaň, kterou si zahrajete jednou a máte dost, ostudou.
Skull & Bones vychází v roce 2018 na PC, PS4 a Xbox One.
Komentujte