Špatná zpráva pro milovníky příběhových her. Wolfenstein 2 se neprodává
S trochou nadsázky se v současnosti bojuje o budoucnost herního průmyslu. Zatímco část velkých molochů jako Electronic Arts nebo Activision se rozhodla chápat hry jako službu a přinášet menší množství her, které budou udržovat při životě delší dobu, společnost Bethesda stále odolává a vydává silné příběhové tituly jako Wolfenstein 2 nebo The Evil Within 2.
Z Velké Británie teď bohužel přišla negativní zpráva, která může poskytnout nový vítr do plachet všem těm, kdo se zastávají her plných prodeje virtuálních předmětů, které hráči hrají třeba roky. Jedna z velkých nadějí všech, kdo mají rádi hry starého dobrého střihu, tedy Wolfenstein 2: The New Colossus, se totiž neprodává vůbec dobře.
Ani ne polovina kusů prvního dílu
V prvním týdnu prodeje se v žebříčku umístil až na čtvrtém místě (za Assassin’s Creed: Origins, Super Mario Odyssey a FIFA 18). Vzhledem k silné konkurenci by to ještě nemuselo být tragické, ale v porovnání s prodeji prvního dílu nedosáhl ani poloviny kusů. Prvního Wolfensteina se podle odhadů v prvním týdnu prodalo 80 tisíc kusů, zatímco dvojka se dostala přibližně na 30 tisíc.
V prodejích jsou započítány pouze prodeje krabicové verze hry, nezbývá tedy doufat, že digitální prodej situaci alespoň částečně vyváží. Přesto se nelze ubránit dojmu, že velké, takzvané tříáčkové herní tituly, které se zaměřují na zážitek jednoho hráče a nic dalšího mu nevnucují, svůj boj pomalu, ale jistě prohrávají.
Je otázkou, zda se i Bethesda po tomto zjištění nerozhodne jít cestou, kterou razí EA a Activision. Byla by to každopádně velká škoda.
Rozhodně bych neviděl problém v prodeji krabicových verzí. Spousta lidí, včetně mě, už léta nepoužívá ani DVD/BD mechaniku tak na co krabicovku?
Krabicovky jsou spíš pro nadšence nebo sběratele.
Jenom kolem 150 tisíc kusů se prodalo na PC z digitálních verzí hry. Konzole přidají ještě mnohem víc kusů. To že dnes se mnohem víc prodávají digitální a ne krabicové verze je jasné, proto bych neřešil prodeje. Hra je na tom líp než její předchůdce po prvním týdnu. Řešit statistiky krabicové prodejnosti 2013 a 2017 je nesmysl, protože pokles musí být.
Jop, 60 EUR za hodinu hrani… to je hnus velebnosti..
Jo tak to hraj na speedrun. Na speedrun se do kolem hodiny dohrát hodně her, které stojí taky 60 euro. Ta hra má kolem 9 hodin herního času bez vedlejších úkolů. Ty asi myslíš, že vývojáři hru udělali tak, aby se za hodinu hraní dohrála. Wolf 2 je dobrá hra.
nic se neprodává, když nacpou tolik AAA her do dvou měsíců
A čemu se asi chcete divit, když sami uděláte článek o buzíku, co to na nejlehčí obtížnost prolít za hodinu 20… je to i vaše vina a poloviny letsplayerů, co si ty hry vůbec nezasloužej;)