Star Citizen představuje základy obchodování

Update 3.0 pro Star Citizen přinese měsíce a malou planetu. Tím budou položeny základy celému univerzu, které svou velikostí překoná dosavadní hry. Update 3.0 vyjde koncem srpna a nabídne také povolání.

Velkou část obsahu bude tvořit obchod. Hráči budou mít poprvé možnost nakupovat a prodávat obchodní zboží. To se bude odehrávat u takzvaných kiosků, což jsou plně automatické obchodní stanice se speciálně vytvořeným uživatelským rozhraním. V něm bude možné filtrovat, řadit a srovnávat. Nakoupené předměty si necháte poslat buď do inventáře nebo přímo na loď či jiné pro to určené místo.

Nakládání lodi bude nějakou dobu trvat. Krabice a kontejnery se zprvu objeví na cílovém místě, později by jejich přenášení mohly převzít NPC postavy. Manuální přenášení nákladu bude zprvu možné pouze do určité velikosti krabic, například když budete nosit zboží z havarované vesmírné lodi.

Klasická ekonomie

Prostřednictvím nákladního a obchodního systému se ve hře poprvé představí skutečné základy ekonomie. Cenu zboží přitom určují lokální zásoby. Fabriky a obchodníci potřebují suroviny pro provoz a uspokojení poptávky. Hráči tak budou moct ovlivňovat trh a do určité míry s ním dokonce manipulovat, například vytvořením umělého nedostatku určité suroviny na vybraném místě a vyhnat tak cenu vzhůru. Jak na to? Co třeba odchytáváním a přepadáním obchodních lodí?

Náklady a předměty budou stálé. Hráči si proto mohou svobodně zvolit, že je budou skladovat a neobchodovat s nimi rovnou.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na