Star Wars: Battlefront 2 komerčně propadlo. Call of Duty: WW2 se prodalo pětkrát víc
Electronic Arts do Star Wars: Battlefront 2 vkládalo velké naděje. Mělo jít o jeden z nejprodávanějších titulů této společnosti v tomto roce. Navíc měl dále přinášet nemalé příjmy prostřednictvím mikrotransakcí. Ale byly to právě ony, které úspěch hry v podstatě znemožnily, přestože ve hře nakonec vůbec nejsou. Jenže EA je původně plánovalo zakomponovat v takové podobě, že to vyvolalo silný negativní ohlas.
Rozdíl je obrovský
Teď už víme, jaké jsou opravdové důsledky. Tedy ty, které bude brát v potaz samotné EA. Star Wars: Battlefront 2 (recenze) se podle údajů společnosti NPD v listopadu prodalo 882 000 kusů, což je na hru tohoto formátu málo. Konkurenčního Call of Duty: WW2, které má rovněž singleplayerovou kampaň a také je zaměřeno především na online hraní, se prodalo mnohem více, a sice 4,4 milionu kusů. Pravdou je, že Call of Duty: WW2 (recenze) vstoupilo na trh o dva týdny dříve a mělo tak na zaznamenané prodeje delší čas. O úspěchu či neúspěchu však stejně většinou rozhoduje první týden, ne-li první víkend prodejů a v tomto ohledu je situace zkrátka jasná.
EA mají poslední naději v tom, že prodeje Star Wars: Battlefront 2 podpoří snímek Star Wars: Poslední z Jediů, který přijde do kin 14. listopadu. Že si od toho autoři slibují aspoň nějakou záchranu špatných prodejů, dokládá i připravovaný přídavek The Last Jedi, který bude pro majitele hry k mání zdarma.
Komentujte