Táhnoucí se vývoj Mount & Blade 2: Bannerlord trápí fanoušky. Sami nevíme, kdy bude hra hotová, přiznávají autoři
Nic nedokáže dostat fanoušky Mount & Blade 2: Bannerlord do varu tak, jako otázka na termín vydání této očekávané hry. A žádným tématem vývojářské studio Talewords své fanoušky tak moc netrápí. Na veletrhu Gamescom se tvůrci pochlubili hratelným začátkem sandboxové kampaně svého titulu, ale žádný termín vydání turecké studio neuvedlo.
V následných rozhovorech pak zakladatel firmy, Armagan Yavuz, potvrdil, čeho se mnozí obávali: “Sami nevíme, kdy hra vyjde.” Podle Yavuze je pro autory důležité především to, aby “vydali takovou hru, o které si budou myslet, že je hotová a připravená, aby ji hráči mohli bez problému hrát“. Není to prý tak, že by existovalo nějaké datum vydání, které by autoři akorát nechtěli prozradit veřejnost, aby na sebe nevytvářeli tlak. “Stále je před námi spousta práce,” uzavírá Yavuz.
Aktuálně největším staveništěm středověké hry jsou podle šéfa studia komplexní endgame mechanismy jako je například správa vlastního království, stejně jako intriky v souvislosti s různými klany a rodinami. Mount & Blade 2: Bannerlord hráčům umožní, stejně jako například Crusader Kings 2, získat vliv a oslabit nepřátele politickými čachry.
Talewords se v zásadě nebrání tomu tyto mechanismy ještě před vydáním hotové hry otestovat v rámci předběžného přístupu. Ale ani s ním to není tak jednoduché. “Určitě je to jedna z možností, o které dobře víme. Ale rozhodneme se pro ní teprve ve chvíli, kdy si budeme jistí, že je hra v dobře hratelném stavu,” řekl k tomu Armagan Yavuz. “Nebudeme to dělat proto, abychom našli bugy, ale proto, abychom hru lépe vyvážili a získali odezvu na jednotlivé prvky hry a mohli jí tak ještě lépe vyladit.”
Komentujte