The Outer Worlds 2 nemusí mít otevřený svět, tvrdí duchovní otec prvního dílu
Už za pár dní vychází očekávané RPG The Outer Worlds, a jak se zdá na základě prvních recenzí, hra se povedla a mohla by tak sklidit zasloužený úspěch. Titul vývojářského studia Obsidian Entertainment přitom vznikal s poměrně omezeným rozpočtem, což mnozí dávali do souvislosti s tím, že nenabízí otevřený svět, který si mnozí od hry od tvůrců Falloutu přáli. Ale ani tehdy, kdy by hra byla komerčně úspěšná a vydělala na druhý díl, není jisté, zda by se tento otevřeného světa dočkal.
V rozhovoru s magazínem Game Informer to vyzradil šéf vývoje a duchovní otec The Outer Worlds, Leonad Boyarsky. Ten uvedl, že ani v případě grandiózního úspěchu hry by nechtěl vývojářský tým příliš zvětšovat. V menším týmu totiž panuje kreativnější zpětná vazba a jednotlivý vývojáři se více cítí jeho důležitými články. To se velmi pozitivně podepisuje na kreativitě při vývoji hry.
Hráči by se mohli rychle začít nudit
Boyarsky si sice dokáže představit, že by potenciální The Outer Worlds 2 mohlo nabídnout otevřený svět a že by to za určitých okolností mohlo fungovat. Nepovažuje to ale rozhodně za nutné. Model, kdy cestujete z planety na planetu, a poznáváte zde zajímavá vybraná místa, považuje za životaschopný.
Příběhový designér Nitai Poddar s názorem svého šéfa souhlasí a dodává, že obří otevřené světy představují dvousečnou zbraň. Mohou vést k tomu, že se hráči rychle začnou nudit, protože musí v jednom kole plnit podobné úkoly.
Oba tvůrci ale nechtějí předbíhat událostem a tvrdí, že si nejprve vyslechnou zpětnou vazbu od hráčů, až The Outer Worlds 25. října vyjde.
Komentujte