Tvůrci akce Rage 2 měli z předčasného úniku informací nakonec radost. Jako velkou konkurenci vidí Fallout 76 od stejného vydavatele
Pokažené oznámení akce Rage 2 prostřednictvím úniku informací nakonec vývojářům nezpůsobilo mnoho starostí. Šéf vývojářského studia id Software, Tim Willits, se o předčasném oznámení, které firma neměla ve své režii, vyjádřil v rozhovoru se serverem Gamesindustry pozitivně. Timing totiž nakonec nebyl vůbec špatný a přinesl pokračování rozporuplně přijaté akce dostatek mediální pozornosti.
Obchod Walmart Canada prozradil existenci Rage 2, stejně jako dalších titulů, ve velkém předstihu před veletrhem E3 2018. Nicméně id Software stejně plánovalo, že hru představí před akcí než přímo na ní. Tak ostatně postupovala většina herních tvůrců. Podle Willitse předčasný únik marketingový plán jen trochu nakousl. “Proběhlo to tak dobře, že si někteří novináři dokonce mysleli, že jsme to takto naplánovali. Ale ne, neplánovali jsme to.”
Důvod, proč id Software chtělo Rage 2 představit s předstihem, se skrývá ve vydavatelském domě Bethesda, který má kromě Rage 2 v portfoliu také Fallout 76. V tomto online RPG vidí Willits velkou konkurenci vlastního titulu a nechtěl proto, aby vedle něj Rage 2 na E3 2018 zaniklo, protože Fallout je přeci jen oblíbenější značkou. To ale neznamená, že by měl obavy z konkurence přímo na trhu. Domnívá se, že ačkoliv se obě hry odehrávají v postapokalyptickém světě, každá z nich se bude hrát velmi odlišně. Navíc se na trhu nesejdou ani termínově. Zatímco Fallout 76 vyjde koncem tohoto roku, na Rage 2 si počkáme do druhého čtvrtletí toho příštího.
Komentujte