Zemětřesení v Ubisoftu. Firma mění strategii schvalování nových her
Francouzský vydavatel Ubisoft neprožívá nejjednodušší časy. Tučné roky, kdy se mu dařilo recyklovat herní prvky napříč úspěšnými sériemi jako Assassin’s Creed, Far Cry či The Division, jsou podle všeho pryč. Hráči si v poslední době začali všímat, že Ubisoft jel přeci jen až příliš na “automat” a některé jeho hry byly už poměrně generické. Nejen kvůli tomu to od recenzentů a hráčů naplno schytala poslední velká hra firmy – Ghost Recon: Breakpoint, která navíc o parník minula očekávané prodeje.
Podle investigativního novináře Jasona Schreiera z Kotaku prochází Ubisoft aktuálně náročným obdobím myšlenkové restrukturalizace. Společnost se rozhodla odepsat aktuální fiskální rok, což se jen tak nevidí, a odložit všechny své velké tituly, na které mají dostat jejich tvůrci více času, aby stály opravdu za to.
Vedení společnosti po zaměstnancích také začalo požadovat větší důraz na inovace. Podle Schreiera jsou budou nyní všechny projekty navržené ke schválení zkoumány pohledem inovativnosti. Pokud nebude navržený titul dostatečně novátorský, nebude schválen.
Například autoři Watch Dogs: Legion si pochvalují, že dostali na vývoj více času, protože díky tomu bude tato ambiciózní hra lepší. Na druhou stranu, pokud jde o důraz na inovace, je otázkou, zda to skutečně přinese kýžené výsledky a zda tvůrci nezneužijí volné ruky k až příliš kreativním experimentům. Jak známo, o hodně inovativních hrách se sice hezky mluví, ale hůře už se prodávají hráčům a často nenaplní komerční předpoklady. Snad to tedy Ubisoft nevezme příliš zhurta. Ale skutečnost, že jeho produkce potřebuje občerstvovací kůru jako sůl, je neoddiskutovatelná.
Ubisoft u mňa skončil už dávno. Kúpite si hru a musíte platit mesačne aby ste mohli hrat. Ko..ti.
O které hře od ubisoftu, je řeč ?
Tady zase někdo plácá nesmysly, ale hlavně si kopnout. Nechápu proč motáš dohromady koupení hry a uplay+.
Ubisoft je moje oblíbené studio ale nemohu než souhlasit s frustrací některých fanoušků u nových titulů. Za tuto sebereflexi mají u mě malé bezvýznamné plus. Todd Howard se má s Bethesdou co učit.