Ubisoft po třech letech vývoje zrušil dosud neoznámený titul. Pracovalo na něm 200 lidí
Vývojářské studio Ubisoft Montreal po třech letech vývoje zrušilo dosud neoznámený herní projekt. Nešlo přitom o žádnou malou hru, ale velký titul, na jehož vývoji pracovalo více než 200 zaměstnanců firmy. Na svém Twitteru to uvedl grafik Louis de Carufel, který patřil mezi vývojáře zmíněné hry.
Carufel dále upřesnil, že zrušení projektu nemá za následek propouštění dotyčných vývojářů. Všichni byli převeleni na jiné projekty studia. Ubisoft jako celek má aktuálně ve vývoji více než 15 různých titulů. Některé z nich vyjdou v příštím roce, v případě dalších práce teprve začaly.
Ubisoft před několika měsíci učinil málokdy vídaný obrat ve směřování firmy. Po kriticky přijatém Ghost Recon: Breakpoint jakoby si představitelé firmy uvědomili, že už nemohou fungovat stejně jako v posledních letech, kdy se jejich hry sice stále ještě dobře prodávaly, ale hráči si začali stěžovat na jejich přílišnou podobnost a některé designové prvky.
Také proto došlo k odložení prakticky veškerého portfolia Ubisoftu v čele s nejbližšími tituly, kterými jsou Watch Dogs: Legion, Rainbox Six: Quaratine a Gods and Monsters. Pro další tituly pak byly následky zjevně ještě tvrdší. Zrušená hra pravděpodobně nesplňovala nová kvalitativní kritéria firmy.
Komentujte