Underworld Ascendant v novém videu. Pokračování slavné Ultimy Underworld sází hlavně na hráčovu volnost
Šéf studia Otherside Entertainment a vývojářská legenda Warren Spector spolu se svými kolegy Paulem Neurathem a Joe Fiedlerem na videu diskutuje o designové filozofii chystaného RPG Underworld Ascendant, které je duchovním nástupcem slavné série Ultima Underworld, jež tuto trojici slavných vývojářů proslavila. Vysvětlení jsou prokládána působivými scénami z hraní.
Tvůrci zdůrazňují, že absolutní priorita v Underworld Ascendant je hráčská volnost, a to zcela v tradici titulů, které mají tito autoři na svědomí. Nejde o nic menšího než Thief, Deus Ex nebo System Shock.
Vedení Otherside Entertainment také přiznalo, že se v podobě Underworld Ascendant pustili do projektu takových rozměrů, jaké většinou vznikají v mnohem větších vývojářských týmech. Teď už zbývá jen doufat, že poddimenzované stavy nahradí svou zkušeností a talentem.
Komentujte