Vaše činy v Cyberpunk 2077 budou mít důsledky. Když někomu na ulici ukážete prostředníček, můžete mít problém v bance
Rozhodnutí se zásadními důsledky budou hrát v chystaném RPG Cyberpunk 2077 velmi důležitou roli. Rozpovídal se o nich Mike Pondsmith, tedy jeden z nejpovolanějších, protože právě on má na svědomí deskovou předlohu, podle které videohra od studia CD Projekt RED vzniká.
Pondsmith vysvětluje, že Cyberpunk 2077 nenabídne žádný typický systém karmy jako známe z jiných RPG her. Namísto toho se vaše rozhodnutí budou promítat do běhu světa a životů jeho obyvatel. Dodává také, že vaše rozhodnutí nebudou mít dopady pouze na velké hráče ve světě. Pokud se vám podaří zabít bosse významného gangu, logicky po vás půjdou jeho kumpáni. Ale tento čin bude mít i další důsledky, a to na běžné obyvatelstvo.
Cyberpunk 2077 se orientuje na deskovou předlohu
Jsou tu ale i další zajímavé příklady, které by mohly z Cyberpunk 2077 udělat vskutku jedinečnou hru. Pondsmith uvádí například situaci, kdy jedete po dálnici, když si to před vás střihne jiný řidič. Vy mu bezděky ukážete prostředníček. Když pak dojedete do cíle, kterým je v tomto případě banka, zjistíte, že dotyčný sedí za přepážkou a zrovna si vzpomněl, že jste se k němu před pár minutami nechovali úplně přátelsky.
Rozhodnutí v Cyberpunk 2077 nepovedou k “černým” nebo “bílým” důsledkům, které by se navíc daly prohlédnout dopředu. Takto systém nefunguje. Pondsmith dodává, že Cyberpunk 2077 se v tomto ohledu velmi silně orientuje právě na jeho deskovou předlohu. V zásadě každá vaše akce ve hře bude mít větší či menší dopad na okolí.
Komentujte