Vychází Ghost Recon: Breakpoint. Recenze jsou zničující
Ghost Recon: Breakpoint je jednoznačně největším želízkem v ohni společnosti Ubisoft pro tento rok. Od taktické akce v otevřeném světě si slibuje, že naváže na úspěch Ghost Recon: Wildlands, a pokud možno ho ještě prohloubí. Prvním předpokladem by však měly být slušné recenze a kladná hodnocení od samotných hráčů. Jenže těch se Breakpointu zatím nedostává.
“Působí to jako kolekce nápadů z jiných her s otevřeným světem od Ubisoftu a je tu i pár zábavných nových prvků…A také spousta nedostatků a mikrotransakcí,” hodnotí ve své recenzi Metro GameCentral, který udělil známku 60 %, která se pro hru, jakou je Ghost Recon: Breakpoint, rovná katastrofě. Stejně hodnotil také magazín Push Square, který rovněž vyzdvihuje mikrotransakce jako věc, která hru ničí.
Ještě horší je ale hodnocení samotných hráčů. Vzhledem k tomu, že hra nevychází na Steamu, jenž publikuje hráčské recenze, ale exkluzivně na Epic Games Store, musíme se za tímto účelem podívat na server Metacritic. Zde se aktuální hodnocení hráčů zastavilo na zničující známce 3,1 z 10. Také hráčům pochopitelně vadí především mikrotransakce.
Ghost Recon: Breakpoint a mikrotransakce
Jak to tak vypadá, Ubisoft udělal s mikrotransakcemi ve hře opravdový průšvih. V první verzi hry se dokonce objevila možnost kupovat nejen kosmetické upgrady, ale také materiál pro crafting, různé boostery, plány zbraní a jejich upgrady. Tedy věci, kterými hráči mohou získat jasnou herní výhodu.
Po drtivé kritice sice Ubisoft tyto mikrotransakce z Ghost Recon: Breakpoint odstranil a uvedl, že jejich zařazení bylo nedopatřením. Ale o tom, jaké “nedopatření” to ve skutečnosti bylo, si můžete udělat obrázek z dalších vyjádření této francouzské společnosti. Tyto mikrotransakce se totiž do hry po čase vrátí coby možnost pro začínající hráče dostat se rychle na vyšší úroveň a dohnat tak ztrátu.
Hra je příliš generická
Jak to tak vypadá, nebude start Ghost Recon: Breakpoint kdovíjak úspěšný a spíše se zdá, že se Ubisoft bude muset hodně snažit, aby hru dostal do podoby, kdy si jí hráči oblíbí. Kromě mikrotransakcí má ale titul zjevně ještě hlubší problém a tím je určitá generičnost, která pramení z toho, že Ubisoft neustále recykluje jednotlivé herní prvky a nástroje napříč svými sériemi. Ty se tak do značné míry hrají podobně, s čímž už některým hráčům dochází trpělivost.
Nový Ghost Recon vychází na PC, Playstation 4 a Xbox One, a to dnes 4. října 2019.
Jedine co se mi na Ubisoftu libi je, ze delaji hry cesky. Bohuzel, mi to je ale k nicemu, protoze ty jejich recyklaty nehraju. Stejne tak breakpoint. Stupidni pribeh, hlavni postava drsnak, ktery oslni mozna tak deti do 15cti let. A to je presne ta cilovka na, kterou Ubisoft miri. Presne jak se pise v clanku. Pouze recykluji mechaniky z jinych her. Tady je to dohromady Wildlands a Division. Naprogramovany tak aby vyvoj vysel co nejlevneji, ale za to, aby na tom vytriskali co nejvice. Drive byl Ubisoft povestny svym downgradem her – prezentace probihaly v prekrasne grafice, ale vysledek… Číst vice »
Ubisoft už je trapnej