Vychází strategie Forged Battalion. Nová hra od tvůrců Command & Conquer
Vývojářské studio Petroglyph dodrželo slovo a vypustilo do světa svou novou strategii Forged Battalion v předběžném přístupu na Steamu.
Největším tahákem Forged Battalion je kontinuální vývoj vašich jednotek a budov. Prostřednictvím surovin, které získáte v boji, můžete v technologickém stromu vylepšovat aspekty jako je brnění, pohybové systémy, zbraně, speciální schopnosti, maskování a regeneraci.
Zatím není známo, kdy přesně vyjde hotová verze Forged Battalion. Mimochodem: Petroglyph jsou opravdovými veterány herního průmyslu. Tento tým vyvinul mimo jiné Star Wars: Empire at War nebo Grey Goo. Především však jeho zakladatelé a někteří členové patří mezi tvůrce legendární strategické série Command & Conquer, potažmo Red Alert.
Obsah předběžného přístupu Forged Battalion
- Mise příběhové kampaně z prvního aktu jedné příběhové linky.
- Skirmishové mapy až pro osm hráčů, které lze doplnit umělou inteligencí.
- Vícero herních módů jako HQ Destruction a Annihilation.
- Dedikované multiplayerové servery.
- Pět přizpůsobitelných jednotek (pěchota, lehké vozidlo, těžké vozidlo, letoun a věž).
- Management technologických bodů, které získáte v taktických bojích.
musim souhlasit ze to vypada po graficke strance naprosto priserne to x let stary CaC generals je mnohem hezci herde a ze si muzu vylepsovat a ruzne modifikovat jednotky?… ehm .. no ok a co ten zazrak bude stat pokud do 10 ecek pak jako jo to se da lec co prehlednou.. pokud ale hodlaji nakopnout cenovku 20+euro tak nevim jsou hezci a lepsi hry jmenovite moje nejoblibenejsi rts imperium galactika II(z teto hry by si meli vzit vyvojari prikad a udelat neco podobneho v dnesni grafice tam sli uplne libove upgrade na xyz spusobu).. nebo CaC generals tu neni… Číst vice »
Hrozný, to už nedokážou udělat pořádnou strategii jako před x lety , C&C Generals ? Toto vypadá strašně , hraje to barvami jak vánoční stromeček, grafika jak z 386 a pohled je strašně blízko hrací plochy. V poslední době ty strategie jsou dost ubohé, nechápu proč je ten pohled tak přilepený k té hrací ploše, navíc tady kde ty detaily jsou ubohé. Aspon pro mě je mnohem lepší když je pohled na hrací plochu v dostatenčé vzálenosti na to aby nebyly jednotky moc miniaturní, ale zase aby byl vidět co největší kus hrací plochy, kvuli přehledu co se kde děje.