Vývoj Borderlands 3 trvá dlouho, protože se hra bude výrazně lišit
Přestože Borderlands 3 zatím nebylo ani oficiálně oznámené, celý herní svět už dobře ví, že na něm pracuje velká část studia Gearbox, jak prozradil jeho šéf Randy Pitchford na veletrhu PAX West. Teď se rozpovídal i o tom, proč vývoj trvá tak dlouho.
V rozhovoru se serverem IGN znovu obnovil své dřívější prohlášení o tom, jak moc důležitou značkou pro něj Borderlands představují (není divu, jeho firma na ní vydělala obrovské peníze). A přestože má opravdu rád předchozí díl Borderlands: The Pre-Sequel, tentokrát chce hráčům dopřát skutečně velký krok kupředu.
Čekání na třetí díl Borderlands přirovnání k mezeře mezi GTA 3 a GTA 4, kterou vyplnily dva mezidíly Vice City a San Andreas. “Musíme zjistit, co pro nás tento skok znamená a kam se chceme dostat – a pak to správně provést,” uvedl Pitchford. Hra bude oficiálně oznámena až poté, co si tým bude tímto jistý.
Komentujte