Záchranářský update pro Ghost Recon: Breakpoint se opozdí. Fanoušci dávají najevo svou zlost

Foto: Ghost Recon Breakpoint

Když Ghost Recon: Breakpoint v polovině loňského roku vyšel, rozhodně se nesetkal s kladným přijetím a hráči kritizovali kdeco. Mimo jiné tak dali společnosti Ubisoft poslední potřebný impuls k tomu, aby se nad sebou zamyslela a přepracovala způsob, jakým generovala stále si podobnější hry.

Konec února měl být pro Ghost Recon: Breakpoint tak trochu spásou, protože Ubisoft se titul pokusil ještě zachránit. Přislíbil velký update, který měl přinést Immersive Mode a řadu dalších vylepšení. Proto se mu začalo přezdívat záchranářský update.

Jenže Ubisoft slíbený termín nestihl a v příspěvku na svém blogu uvedl, že se update opozdí, přičemž nadále pro něj uvádí “první část roku 2020”. Pokud půjde vše podle pozměněného plánu, vyjde Immersive Mode spolu s druhou epizodou a k tomu náležejícímu updatu. Na jaře má hru obohatit také třída inženýra.

Fanoušci kritizují špatnou komunikaci

Podle svého vyjádření se Ubisoft pro odklad rozhodl proto, že zohlednil zpětnou vazbu Delta Company, což je komunitní iniciativa společnosti. V průběhu vývoje nového módu se úpravy ukázaly být tak náročnými, že původní termín nebylo možné dodržet.

Fanoušci Ghost Recon: Breakpoint si to ale nechtějí nechat příliš vysvětlit a na sociálních sítích vyjadřují značnou kritiku. Hráči nekritizují jen samotný odklad, ale také nedostatečnou komunikaci ze strany Ubisoftu, který ho oznámil na poslední chvíli, kdy už komunita měla za to, že update skutečně vyjde.

Autoři chtějí 5. března k Immersive módu odhalit další podrobnosti, což není od věci, protože o něm zatím nic moc nevíme.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

2
Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Martin-BL4CK_ADDER
Host
Martin-BL4CK_ADDER

Všechny hry od Ubisoft se nezapřou , opakováním už dávno známého , takže kolikrát člověk ani neví co vlastně hraje.

Martin
Host
Martin

Njn Ubisoft , jsme tak velcí , jako jsme toho dokázali spolknout.