Zaplaťte nebo si počkejte 8 hodin. Harry Potter: Hogwarts Mystery na mobilech nervuje hráče
Původně měl být Harry Potter: Hogwarts Mystery splněným snem všech fanoušků mladého kouzelníka. Jde o hru určenou pro mobilní zařízení, ve které si můžete vytvořit vlastní postavu a vrhnout se vstříc dobrodružstvím magického světa.
Jenže kouzelničtí učni jsou hrou už v počáteční fázi vmanévrováni do bezvýchodné situace, která představuje buď test trpělivosti nebo nutnost sáhnout do peněženky pro skutečné peníze.
Problém je v tom, že po několika prvních krocích upadnete do tenat takzvaného Ďáblova osidla, které se vyskytuje i v knižní předloze, kde nakrátko zdrželo Harryho, Rona a Hermionu. S důrazem na slovo nakrátko, protože ve hře je situace pojata zcela odlišně.
Přílišné tlačení na pilu
Abyste se z osidla mohli osvobodit, potřebujete energii. Tu přitom v Harry Potter: Hogwarts Mystery získáváte plněním úkolů. Jenže v danou chvíli ani nemůžete mít energie dostatek a musíte čekat, než se vám doplní.
Pokud by to trvalo pár minut, asi by to hráči přešli mávnutím ruky. Jenže celá situace trvá rovnou osm hodin, po kterou musíte hledět na v podstatě statický displej. Jedinou alternativou je přitom doplnění energie za peníze.
“Raději bych zaplatil 10 dolarů za celou hru, než abych se musel zaobírat hloupým systémem energie,” uvedl jeden z fanoušků na Twitteru, přičemž reakce dalších hráčů se nesou v podobném duchu.
Harry Potter: Hogwarts Mystery je tak zřejmě další hrou, která nezvládla integrovat mikrotransakce citlivým způsobem a svým obchodním modelem pouze demotivuje hráče.
Titul je dostupný pro zařízení s operačním systémem Android a iOS. Stáhnout si ho můžete zdarma.
Co je to za blbost, osm hodin? U toho ďáblova osidla jsem čekala jen pár minut, než mi naběhla troška energie, a pak jsem ho hned zrušila kouzlem Lumos. Zrovna v tomhle úkolu problém s čekáním nevidím. A nic platit netřeba. XD
Co už se tam ovšem nepíše je fakt, že energie se dobíjí i když je hra vypnutá, čímž se ona legendární nuda podstatně snižuje. Fakt že se třeba na rozhovor s Brumbálem na konci školního soku čekalo osm hodin mi taky nevadí – kdyby se občas na něco nepočkalo, nejspíš už mám dohráno a ani si hru neužiju. Vadí mi jenom trochu nalinkovaný děj, ale nic není dokonalé.
Absolutně nechápu smysl článku. Skoro v každé hře je na něco čekací doba, kterou jde zkrátit pomocí herní měny, kterou jde získat za reálné peníze. Nejvýdělečnější hry jako Clash of clans, Clash Royale jsou POUZE o čekání a přece jenom jsou to nejvýdělečnější hry. Autoři neví, o čem psát.
Tak kdyby se ta energie doplnovala rychleji, abych ji dostal naplno musím čekat 104minut. A když to jde tak “běhat” po lokacích hledat energii zadarmo ale ta se taky po pár hodinách znovu objeví na stejných místech. Jako pokud nemáte co celý den dělat tak dobrý ale potřebuje to trpělivost. Spíš než na energii se měli s placením zaměřit na skiny, ať si tam potom každý běhá, vtom co mu sedne více nebo z recese běhat v obleku z jiného universa.
To není první ani poslední hra. U některých naštěstí stačí vypnout automatické datum, posunout o den zpět, přepnout na hru, zpět na datum a zapnout auto. Tím se posune datum o den dopředu na správné a při navrácení do hry … voila, energie nebo životů dost. Např. Disney Frozen – free fall.
Hrál sem to asi deset minut, jdu do zmijozelu a ten debilní ind se mnou. A má být můj nejlepší kamarád? Ne díky
“nervuje hráče” ? Testoval jsem jeden den a letělo to z mobilu. Žádné nervy nenastaly. Je to zadarmo, tak nechápu kdo se u toho je schopnej nervovat. Stačí to už nikdy nezapnout, autoři přijdou o hráčskou základnu a hru změní nebo pohřbí. 🙂
haha ze 8 hodin a kvuli tomu je tu clanek? xD si zkuste zahrat World Hockey Manager tam se ceka na vylepseni stadionu na trapnem levelu 6 3dny
To že existuje ještě větší ho*no neznamená, že tohle ho*no není. 😀