Zkrachovalý herní designér CliffyB ukázal své plány do budoucna. Škoda, že se asi neuskuteční, prý kvůli zlým vydavatelům
Před pár dny došlo k ukončení činnosti vývojářského studia Boss Key Productions, kterému šéfoval slavný herní designér Cliff Bleszinski. Důvod je poměrně jednoduchý. Ani jedna z her (LawBreakers a Radical Heights), které tvůrci vytvořili, hráče nezaujala a komerčně neuspěla.
CliffyB následně oznámil, že se odebírá na časově neohraničený odpočinek. Zřejmě mu to ale nedalo a rozhodl se hráčům ukázat, o co s koncem Boss Key Productions přišli. Designér měl totiž v hlavně několik dalších herních projektů, které však už zřejmě nikdy neuskuteční.
Cliff Bleszinski svůj neúspěch částečně svalil na vydavatele, které je podle něj v současné době takřka nemožné přesvědčit k investicím do nových a zajímavých projektů. Buď tvrdí, že se koncept hry příliš podobá něčemu již existujícímu nebo je naopak příliš odlišný od mainstreamu. To je podle Cliffa z kreativního hlediska takřka neřešitelná situace.
A co že to Bleszinski vlastně chystal? Na Twitteru zveřejnil dva příspěvky. V jednom z nich prezentoval titul s pracovním názvem DragonFlies, ve kterém měli samurajové létat na dracích a bojovat proti zombíkům. Druhý titul Rover byl plánován pro virtuální realitu a mělo jít o akci inspirovanou druhou světovou válkou.
Co myslíte, přišli jsme o něco?
https://twitter.com/therealcliffyb/status/996478270282653697
https://twitter.com/therealcliffyb/status/996480660863967232
Komentujte